Hantera KPI:er och mät resultat och produktivitet över alla dina restauranger eller caféer, regionalt och globalt med tamigo. Med en komplett överblick av ditt företag kan du på ett enkelt sätt optimera din verksamhet – antingen i varje avdelning eller på organisationsnivå.
Vår molnbaserade lösning analyserar din schemalagda data och ger dig möjlighet att prognostisera produktivitet och jämföra resultat. tamigo möjliggör för en COO inom en internationell restaurang eller cafékedja att effektivisera sin verksamhet och driva en hållbar tillväxt.
– Jämför resultat över alla dina restauranger eller caféer. Prognostisera och mät utvecklingen med tamigo. Analysera data som sticker ut för att mäta produktivitet hos din bemanning. Se vilka avdelningar som presterar och vilka som behöver optimeras.
– Skapa hållbar tillväxt. Tillämpa din säljstrategi snabbt över dina restauranger eller caféer grundat på konsekvent och pålitliga data från tamigo.
– Förbättra kommunikationen med dina arbetsledare. Skapa en gemensam plattform för alla dina enskilda restauranger/caféer genom att samla all medarbetarinformation, uppdateringar och viktiga meddelanden på ett och samma ställe i en lättillgänglig lösning.
– Försäkra dig om att du har kostnadseffektiva scheman och lättöverskådlig personalkostnad. Genom att ladda upp din budget i tamigo kan både du och dina schemaläggare få en tydlig överblick av din verksamhets planerade arbetspass och därefter utvärdera personalkostnaden för dina medarbetare.
– Definiera och följ upp dina KPI:er. Hantera dina KPI:er på ett smidigt sätt i varje restaurang eller café. Ange gemensamma mätvärden för att få jämförbara data, så du kan analysera dina toppenheter och applicera optimeringar där det behövs.
Det är väldigt viktigt att vi kan se vad våra arbetspass faktiskt kostar när vi planerar dem i tamigo. Dessutom får vi i tamigo en bra översikt för personalkostnader mot intäkter för alla våra restauranger.