tamigo är det perfekta verktyget för din verksamhet

Välj en bransch och läs mer om hur vi kan hjälpa till:

Detaljhandeln
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Butiker
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Mataffärer
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Kiosker & bensinstationer
Serviceindustrin
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Restauranger
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Hotell
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Caféer
Annat
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Sjukvård
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Callcentrer
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Offentliga institutioner
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Bagerier
Butiker
Mataffärer
Kiosker & bensinstationer
Restauranger
Hotell
Caféer
Sjukvård
Callcentrer
Offentliga institutioner
Bagerier

Oavsett om du har en liten butik eller en stor kedja, om det är hög- eller lågsäsong, så är det väsentligt att ha rätt medarbetare på plats vid rätt tid. Smidig planering och tidrapportering sparar tid, håller dina medarbetare informerade och låter dig fokusera på verksamheten. Huvudkontor kan sätta upp mål för butiker och regioner som enkelt delas över hela företaget. Boosta produktiviteten, öka försäljningen och minska arbetskostnaderna.

tamigo hjälper mataffärer att effektivt planera arbetspass, kontrollera arbetskostnader och effektivisera löneprocesser. Genom att ha hela din bemanningsprofil nära till hands, gör tamigo det enkelt för dig att prognostisera och schemalägga rätt medarbetare vid rätt tider, samtidigt som du kan se nuvarande och framtida löneprocent. Du kan till och med generera arbetsavtal automatiskt med tamigo.

Oavsett årstid är ett uppdaterat schema och effektiv kommunikation med medarbetarna nödvändig för varje kiosk eller bensinstation. Istället för att hantera arbetspass manuellt i excel på papper, så sparar tamigo tid och låter dig fokusera på viktigare saker – som att hjälpa dina kunder. Planera utifrån trafik, få översikt över din ekonomi, kontrollera arbetsskostnader och koppla samman alla dina medarbetare tack vare tamigos onlinekommunikation.

Att skapa ett effektivt schema kan vara tidskrävande för restaurangchefer. tamigo låter dig planera arbetspass ned på minutnivå och ger dig en fullständig översikt över dina medarbetare. Kontrollera löneprocent, prognostisera framtida intäkter och schemalägg dina medarbetare utifrån deras uppgifter, kompetenser och tillgänglighet.

Att driva ett hotell innebär att man måste utföra tidskrävande administrativt arbete samtidigt som gästernas krav ska uppfyllas. Det är avgörande att ha en flexibel lösning för schemaläggning och medarbetare med rätt kompetens. tamigo hjälper till att automatisera din schemaläggning, budgetering och uppföljning av arbetad tid. Genom att all information är samlad på ett ställe, får du snabbt en översikt över alla dina scheman, hotellavdelningar och kalenderhändelser.

tamigo är idealiskt för caféer – oavsett om det handlar om ett litet självständigt café eller en stor kedja. Vi hjälper dig att reducera det manuella arbetet och ger dig en heltäckande översikt över ditt företag. Hantera arbetspass och tidrapportering och säkerställ att korrekt löner betalas ut varje gång. tamigo kan hantera din dricks och övertid. Öka vinsten och håll koll på dina arbetskostnader.

I sjukvårdssektorn är det viktigt att lägga så mycket tid och energi på patienterna som möjligt. Med så många anställda och oregelbundna arbetstider, dygnet runt, kan det vara svårt att ha fullständig överblick. tamigo löser dessa problem och informerar dig om vem som arbetar och när. Boka in rätt extrapersonal vid rätt tillfälle med automatisk kommunikation och låt medarbetarna själva ansöka om frånvaro och avvikelser.

tamigo hjälper callcenters genom att ge dem en heltäckande översikt över vem som arbetar samt när och med vad. Du kan smidigt integrera andra system med tamigo om du behöver specifik data för din planering. Låt medarbetarna själva registrera sin försäljning per timme. Minska frånvaro, skapa rapporter om personalomsättning och dela kommunikation om hur kundkontakt sköts på bästa sätt. Förbättra din verksamhets resultat genom att använda tamigos prognosverktyg.

tamigo hjälper offentliga institutioner med att använda deras resurser effektivt och genom att dela information inom rätt delar av organisationen. Det är enkelt att följa arbetsföreskrifter, fackliga avtal och viktiga lagar och regler. Frånvarohanteringen är intuitiv och smidig. tamigo är enkelt att använda oavsett plattform, eftersom vi erbjuder en onlinebaserad molnlösning.

Oavsett om du driver ett eget bageri eller är en del av en större kedja, så hjälper tamigo dig att reducera det manuella arbetet och ger en heltäckande översikt av din verksamhet. Med tamigo kan du enkelt hantera arbetspass, frånvaro, tidrapportering och kommunikation med dina anställda. Öka vinsten och håll koll på dina arbetskostnader.

Vi har många deltidsanställda och vi behöver alltid ha några anställda som bara arbetar eftermiddagar och helger. Schemat behöver ändras ofta men tamigo gör dessa ändringar enkla att hantera.

tamigo har givit både huvudkontoret och individuella butikschefer möjlighet att blicka framåt med tanke på löneprocent, arbetskostnader och omsättning – och detta går att titta på idag, imorgon och om tre månader.

Det är otroligt viktigt att vi kan se hur mycket våra arbetspass kostar medan vi lägger schemat. Utöver detta, ger tamigo en exakt sammanställning av arbetskostnader vs intäkter, för alla våra restauranger.

tamigo ger en överblick som innebär att du alltid är uppdaterad. Det är det som gör tamigo till ett ovärderligt verktyg.

I egenskap av teamledare har jag full kontroll över hela schemaläggningen oavsett var jag befinner mig. Samtidigt har alla anställda tillgång till det nya och uppdaterade schemat via tamigo-appen.

Vi vill vara flexibla gentemot våra kunder och tamigo hjälper oss med det. Med tamigo kan vi ständigt optimera våra arbetsscheman och se till att rätt kompetenser finns på plats för den enskilda kunden.

Redan i mars har vi en fantastisk överblick över vilken personal vi kommer att behöva under semestern. tamigo säkerställer att vi alltid har rätt antal anställda på jobbet.

Nu för tiden sparar jag mycket pengar eftersom jag ser direkt vad mina anställda faktiskt har arbetat, och kan betala ut en rättvis lön efter den informationen.

Anette Sørensen

Bolia, International HR Manager

Svend Halse Petersen

Rema 1000, HR Manager

Tommy Hvid

Sticks'n'Sushi, Operations Manager

Nicolas Stubtoft

Danhostel, Deputy Chief Executive Officer

Camilla Nilsen

Vitalegruppen, Team Leader

Martin Thomsen

The Call Company, Production Manager

Servicedesk

Statens It

Inge Christensen

Svinninge Bageri, Shopkeeper

Shop photo
Supermarket photo
Service station photo
Restaurant photo
Hotel photo
Cafe photo
Healthcare photo
Call centre photo
Childcare photo
Bakery photo

Vi finns i Sverige & resten av världen samtidigt

Vi hjälper företag både i Sverige och internationellt. Om ni har verksamhet i flera städer eller över landsgränser, så kan tamigo konfigureras exakt för att passa det lokala behovet. Eftersom tamigo är en molnlösning så finns vi tillgängliga överallt.

Använd tamigo på ditt eget språk. Säkerställ att ni följer lokala kollektivavtal och arbetstidsregler, oavsett vilka länder verksamheten befinner sig i. Vi kan internationella bolag!

tamigo hjälper hela din verksamhet

Effektivisera kommunikationen - automatisera SMS, mail och telefonsamtal

Se all viktig information om ditt arbete samlat på samma ställe, alltid i senaste versionen

Få en full översikt över ditt schema, arbetad tid och frånvaro

Byt arbetspass, ansök om frånvaro och buda på lediga pass online eller i appen

Håll dig uppdaterad om kampanjer, öppettider och manualer

Lättöverskådlig och kraftfull mobil-app som ger dig snabb access

Spara tid i din planering av schema, frånvaro och attesteringsprocesser

Ha full koll på hur din enhet presterar jämfört med aktuella mål

Optimera din schemaläggning med budgetar, kontraktstyper och arbetstidsregler samlat på ett ställe

Håll dina medarbetare uppdaterade med senaste informationen, dygnet runt

Få hela bilden av verksamheten och optimera ditt schema

Få arbetstidsvarningar och information om tillgänglighet direkt vid schemaläggning

Få snabb översikt över dina KPI:er över hela verksamheten

Engagera dina medarbetare att arbeta mot ett gemensamt mål

Se snabbt vilka av dina enheter som presterar bäst

Ge dina medarbetare rätt verktyg att nå sina mål

Få en bättre bild av framtiden med prognoser

Säkerställ att all data finns tillgänglig hela tiden, för rätt personer

Enkel, tillgänglig översikt över all medarbetardata

Följ upp medarbetarnas kompetenser, frånvaro och löneunderlag

Säkerställ att ni följer aktuella lagar och regler

Medarbetarna kan själva uppdatera sin egen information, för att säkerställa konstant korrekt data

Dela viktiga styrdokument och skapa anställningsavtal

Ta ut rapporter på all HR-data inklusive personalomsättning

Smidig och snabb export till ditt lönesystem 

Spara tid och generera lönearter automatiskt

Minimera manuella misstag och ökad transparens

Följ upp all arbetad tid och avvikelser

Enkel konfiguration av olika avtal och kontraktstyper

Full tillgång för rätt personer till relevant data

Ingen installation krävs – det är bara att sätta igång

Öppen integration och färdiga plugins

Fullt stöd för GDPR

Dokumenterad API för enkel access

Snabb implementation för användare och nätverk

Hostad av Microsoft Azure för höga krav på säkerhet

Effektivisera verksamheten över alla avdelningsgrenar

Följ upp dina enheters resultat och prestation

Identifiera snabbt enheter som behöver utvecklas

Mät effektiviteten av planerade och faktiska scheman

Förbättra dialogen mellan verksamhetens anställda

Uppföljning i rapporter med full insyn över närvaro och avvikelser

Kontakta tamigo idag, så hjälper vi dig komma igång

Låt oss tillsammans effektivisera din verksamhet

Företag*
Kontaktperson*
Telefonnummer*
Mail*
Meddelande
Contact us screenshot