Varför tamigo?
tamigo är den perfekta globala partnern till ditt företag. Vi ger dig en gemensam lösning över alla länder där du har verksamhet, samtidigt som vi har fullt stöd för lokala regelverk. Det låter dig fokusera på det som är viktigt - att fortsätta växa
Transparent
Internationellt sedan starten
Integrationer
Du får tydlig visibilitet över hur ditt företag presterar på olika marknader – nu och i framtiden.
tamigo har sedan 2006 haft fokus som en internationell lösning för kedjor – det finns i vår DNA.
Med en öppen och väl dokumenterad API kan du integrera tamigo med nästan vad som helst.
Transparent
Du får tydlig visibilitet över hur ditt företag presterar på olika marknader – nu och i framtiden.
Internationellt sedan starten
tamigo har sedan 2006 haft fokus som en internationell lösning för kedjor – det finns i vår DNA.
Integrationer
Med en öppen och väl dokumenterad API kan du integrera tamigo med nästan vad som helst.
Vad skiljer oss från mängden?
Vi erbjuder en flexibel standardlösning som gör det möjligt för alla att arbeta i samma system, oavsett vilket land man befinner sig i. tamigo går att konfigurera på både lokal och internationell nivå, för att vara kompatibelt överallt
— Vår lösning är global, enkel och användarvänlig
— Vi är experter på avancerade inställningar av lönesystem och arbetstidsvarningar
— Tack vare vår API passar vår lösning med alla IT-strukturer
— Vi har lång erfarenhet av att implementera stora internationella projekt
— Vi hjälper dig med change management och kommunikation
— Vi erbjuder personlig och professionell support på ditt språk
— Vi har fullt GDPR-stöd
Alla tjänar på tamigo
Direkt export av löneunderlag till valfritt lönesystem.
tamigo kontrollerar ditt löneunderlag automatiskt och uppmärksammar eventuella fel.
Ökad transparens för att undvika felaktiga utbetalningar.
Säker attestering av arbetad tid.
All löneinformation samlad i en fil på ett ställe.
Hantera och dela information på ett ställe i en lösning.
Snabb översikt av kompetenser, frånvaro och löner.
Skapa personalhandböcker, ladda upp dokument och dela dem direkt till medarbetarna.
Skapa anställningsavtal automatiskt för att spara tid.
Få tillgång till den senaste persondatan när helst du behöver den.
Effektivisera din verksamhet över alla avdelningsgrenar.
Se snabbt vilka butiker som behöver optimeras.
Mät effektiviteten av schemalagd tid.
Håll koll på verksamhets- och butiksresultat.
Förbättra dialogen med enskilda chefer.
Hantera all information för organisationen i ett lösning.
Underlättar dina kommunikationsflöden – i alla riktningar.
Skapa en mer transparent kultur i din verksamhet.
Dela information mellan arbetsroller, avdelningar och länder.
All information är lättillgänglig och säkert lagrad i molnet.
Ladda upp dina KPI:er och budgetar i ett gemensamt system.
Använd tamigos prognosverktyg för att ta bättre strategiska beslut.
Kontrollera arbetskostnader och lönebudgetar.
Få bättre insikt i ditt företags ekonomiska situation.
Få tillgång till rapporter om löneprocent, lönefördelning, produktivitet och försäljning.
Få en fullständig överblick över resultaten i ditt företag.
Bättre översikt över ekonomiska resultat lägger grund för bättre beslutstagande.
Öka lönsamheten hos alla avdelningar och länder.
Tillgång till KPI:er från alla länder möjliggör en internationell framgångsanalys.
Skapa en mer transparent kultur på ditt företag.
Få ut så mycket som möjligt av dina medarbetare på rätt sätt.
Implementera tamigo tillsammans med oss
Vi kan implementera stora projekt. I ett nära samarbete definierar vi en projektplan baserad på vår erfarenhet och ert behov. Tillsammans säkerställer vi att ni effektivt och snabbt kommer igång med tamigo
— En dedikerad projektledare som kontaktperson
— Kontinuerliga projektuppdateringar och kommunikation med nyckelpersoner
— Enkel integrering
— Utveckling av nya funktioner till vår standardlösning
— Snabb och effektiv utbildning
tamigo erbjuder skräddarsydd utbildning och support